1906A7 :: CITROËN
CITROËN 1906A7
Фільтр паливний 20HDiTDCi ScudoExpert 11308407 09C4C5 09Focus 11
Фільтр паливний 20HDiTDCi ScudoExpert 11308407 09C4C5 09Focus 11
ФІЛЬТР ПАЛИВНИЙ
Фильтр топливный
Фильтр топливный
Фільтр паливний
Фільтр паливний
ФІЛЬТР ПАЛИВНИЙ
Фильтр топливный
Фильтр топливный
Фільтр паливний
Фільтр паливний
Фильтр топливный
Фильтр топливный
Фільтр паливний 20HDiTDCi ScudoExpert 11308407 09C4C5 09Focus 11
Фільтр паливний 20HDiTDCi ScudoExpert 11308407 09C4C5 09Focus 11
ФІЛЬТР ПАЛИВНИЙ
Фильтр топливный
Фильтр топливный
Фільтр паливний
Фільтр паливний
ФІЛЬТР ПАЛИВНИЙ
Фильтр топливный
Фильтр топливный
Фільтр паливний
Фільтр паливний
Фильтр топливный
Фильтр топливный
Интернет-магазин предлагает купить запчасть 1906A7 производства CITROËN, чтобы осуществить покупку необходимо, выбрать наиболее интересующую Вас позицию - разные поставщики предлагают различные условия покупки деталей: разнообразные сроки поставки, цена и т. д. Так же мы предлагаем осуществить заказ автозапчастей 1906A7 - CITROËN из Эмиратов и Соединенных Штатов, сроки поставок не много увеличиваются, но мы гарантируем, что найдем практически любую деталь даже на эксклюзивный автомобиль.
Направление | Срок | Наявність | Ціна,грн. | Придбати |
---|---|---|---|---|
дн. | 13 | 967 грн | ||
дн. | 3 | 971 грн | ||
дн. | 2 | 1336 грн | ||
дн. | 1 | 946 грн | ||
дн. | 1 | 946 грн | ||
1 дн. | 2 | 1114 грн | ||
дн. | 2 | 1114 грн | ||
дн. | 2 | 1336 грн | ||
дн. | 1 | 946 грн | ||
дн. | 1 | 946 грн | ||
1 дн. | 2 | 1114 грн | ||
дн. | 2 | 1114 грн | ||
дн. | 4 | 975 грн | ||
дн. | 8 | 1053 грн | ||
дн. | 15 | 983 грн | ||
дн. | 2 | 983 грн | ||
дн. | 3 | 1361 грн | ||
дн. | 1 | 946 грн | ||
дн. | 1 | 946 грн | ||
дн. | 3 | 1151 грн | ||
дн. | 3 | 1151 грн | ||
дн. | 3 | 1361 грн | ||
3 дн. | 1 | 946 грн | ||
0 дн. | 1 | 946 грн | ||
0 дн. | 3 | 1151 грн | ||
дн. | 3 | 1151 грн | ||
0 дн. | 4 | 971 грн | ||
3 дн. | 8 | 1020 грн |
GM
GM
Наприкінці першого десятиліття XXI століття фінансовий стан GM сильно погіршився. 1 червня 2009 компанія приступила до процедури банкрутства (стаття 11-я федерального закону США про банкрутство) - до суду Південного федерального округу Нью-Йорка був поданий відповідний позов. Згідно з умовами банкрутства, уряд США надав компанії близько $ 30 млрд, а натомість отримало 60% акцій концерну, уряд Канади - 12% акцій за $ 9500000000, Об'єднана профспілка працівників автомобільної промисловості США (ОПРАП) - 17,5% акцій. Решта 10,5% акцій розділили між собою найбільші кредитори концерну. Президент США Барак Обама заявив, що держава не планує контролювати GM завжди і позбудеться від контрольного пакету акцій, як тільки покращиться фінансове становище концерну [6]. У результаті 10 липня 2009 [7] була створена нова незалежна компанія General Motors Company. Стара GM (General Motors Corporation) була перейменована в Motors Liquidation Company.
Передбачалося, що після банкрутства концерн буде розділений на дві компанії, в першу з яких увійдуть найбільш збиткові підрозділи, а в другу - найбільш прибуткові Chevrolet і Cadillac. Зокрема, в 2009 році GM планувала продати збитковий Opel, і одним з претендентів на покупку був консорціум компанії Magna International і російського Ощадбанку. Однак на початку листопада GM прийняла рішення залишити Opel собі, мотивуючи це намітився виходом галузі з кризи і небажанням йти з ринку малолітражних автомобілів [8].
В кінці 2010 року GM провів публічне розміщення акцій, що стало одним з найбільших в історії. В ході розміщення уряди США і Канади, що стали основними акціонерами при банкрутстві в 2009 році, реалізували свої акції на загальну суму $ 23,1 млрд
www.gm.com